13 februari

Mådde inte så bra igårkväll och trodde att lite Disneyfilm skulle få mig att må bättre, men mådde ungefär lika dåligt när jag vaknade imorse så blev hemma ifrån skolan idag. Måste dock gå till skolan imorgon då vi ska skriva en dum essä på lektionen. Hälften av alla i skolan fick hem sin studentmössa och jag ligger och väntar på att jag ska få mitt sms så att jag kan åka och hämta min. Har inte gjort mycket alls idag förutom att kolla på film, tycka synd om mig själv och se när Kalla körde hem ett silver till.
 
Min alla hjärtans dag kommer troligtvis att spenderas i sängen får hoppas att jag mår lite bättre bara, lika bra det, hade ändå ingenting planerat :) Skolan brukar ordna lite inför alla hjärtans dag med kram-rutor, puss-rutor, gelehjärtan och fina lappar på skåpen. Jag har aldrig varit en älskare av alla hjärtans dag, inte ens när jag hade pojkvän. Tycker att det mest handlar om att affärerna ska tjäna pengar, men visst kan jag vara lite extra kärleksfull mot dem i min omgivning imorgon, jag har ju trots allt världens bästa familj! ♥ Kommer dessutom att sakna Victoria väldigt mycket då vi i två år har hat-älskat alla hjärtsans dag tillsammans, men detta år får jag göra det själv.
 
Kan förövrigt berätta att första utkastet till gymnasiearbetet ska bedömmas imorgon och vi är inte 100% klara, det är lite småfix som saknas, men är trots det väldigt nöjd. Ska bli så jävla skönt när allting är klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0