24 februari

Var ett tag sen sist, sorry! Nu har jag äntligen sportlov, förra veckan gick så jädra segt, men firade in sportlovet hos min fina syssling i Åkersberga i fredags, vi var där, åt middag och umgicks. Senare på kvällen blev det musikquiz och lite catching-up. Jag var chaufför och vi kom hem runt halv 2 skulle jag tro. (Det är förövrigt så jävla skönt att köra bil på natten när det knappt är några ute).
 
Igår var jag i Täby C med mamma och kollade på studentklänning och jag hittade en superbra, hittar jag ingen bättre så blir det den jag kör på. Kommer en sneak peak senare idag. 
 
Idag så ska jag ta tag i träningen igen, så fort min mage vill sammarbeta. Har annars bara tagit det lugnt, städat rummet, bytt lakan, plockat ur diskmaskinen och liknande. För er som vill läsa min senaste artikel om 11 tv-serier som man kan slösa bort sportlovet med kan klicka hääääär.
Jag och min fina mamma i fredags ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0