11 januari

Godis, chips, film, lillebror, ställa sig på crosstrainern mitt i natten, varit taxi. Detta är ungefär vad som har hänt sen sist. 
 
Gick i skolan till 12:30 igår, kom hem, vilade och sedan skjutsade jag iväg mamma och pappa till Rimbo för att dom skulle på middag. Sedan så var det filmkväll med lillerbror, vi såg baksmällan och the lucky one och mitt i natten så ställde jag mig på crosstrainern i 44 minuter. När jag sedan skulle åka och hämta mamma och pappa så lyckades jag ramla i trappen (Tips: Ha inte converse när det är snö och minusgrader) så jag landade på ryggen och idag gör det fint ont. Ikväll ska jag ta hand om mig själv eftersom att jag inte mår jättebra och har ont mest överallt och hoppas att det är bättre när jag vaknar upp imorgon! 
 
Saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0