2 januari

Jag har absolut ingen aning om hur jag ska börja detta inlägg på nya bloggen för allting känns så himla töntigt. Jag skiter i en hälsningsfras och börjar med att berätta att jag heter Elin Johansson, är 18 år och bor några mil norr om Stockholm men spenderar mina dagar i Täby där jag går i skolan. Jag har tidigare bloggat Här! men känner att det är dags för en nystart. 
 
Jag går sista året på Täby enskilda gymnasium och läser samhällsprogrammet med inriktning medier och kommunikation där jag trivs väldigt bra. Jag är en väldigt fotbollsintresserad tjej med ett svartgult hjärta då allsvensk fotboll är det som intresserar mig mest. När jag inte står på norra stå och sjunger så hittar man mig oftast med en kamera i handen då det är det största intresset. Min Spotifylista består mest utav smöriga popsångare eller fet house. Framtiden skrämmer mig då jag inte har en aning om vad jag ska göra efter studenten, men jag är samtidigt väldigt spänd för vad som kommer. Jag fotar med en Nikon D3000 med 70-300mm Sigma objektiv eller standard 18-55mm objektivet. 
 
Det är väl typ det viktigaste och om ni undrar någonting så är det bara att kommentera :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: En plats i solen

Hoppas du skall trivas här.

2014-01-02 @ 21:57:44
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0