29 januari

Idag hade jag sovmorgon, så åkte till skolan vid elva men när jag kom dit så var det bara att åka hem igen eftersom att våran lärare var hemma idag så vi hade inte våran enda lektion. Så åkte hem och fick massor gjort. Pluggade och skrev på gymnasiearbetet samt tränade och gjorde middag. Efter en dusch så blev det Paradise Hotell i soffan och nu ligger jag i sängen. 
 
Klassen har även skickat in lite bilder ifrån våra 3 år i ihop och då satt jag även och tittade igenom lite gamla bilder och skickade väl in 60 stycken eller nått. Saknar faktiskt mitt bruna hår litegrann.. Inte när det var som mörkast dock (var ju färgblind där ett tag) men när det var lite ljusare. Dock är det väldigt skönt att slippa tona det hela tiden och slita så jävla mycket på det. 
Bilderna är tagna för ganska exakt 2 år sedan, fan vad tiden går fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0