6 januari

Var på cup hela dagen igår så hann inte skriva någonting. För er som undrar så gick det bra för Rö. Dom klarade sig vidare ifrån poolspelet men förlorade semifinalen. Dagen kommer nog inte bjuda på någonting speciellt förutom att jag ska träna lite och fixa lite kompletteringar som ligger och väntar och sedan kanske jag fortsätter att rensa bilderna på datorn då pappa lyckades fixa den. 
 
Kan förövrigt berätta att jag har ap-ont i ögonbrynet då jag råkande slå till handfatet när jag skulle ta upp någonting ifrån golvet när jag duschade och såg inte handfatet på andra sidan draperiet. Jag och min vanliga otur liksom. Är bara glad att det inte blev blått utan bara lite svullet haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0