23 juni

Vad som hänt sen sist? Allt och ingenting. 
 
Spenderade en kväll vid Ängsan med en liten del från min älskade klass. Jag, David, Jesper och Andrea åt middag på Tacobar innan vi åkte dit och sedan craveade vi chips tills en snäll person kom med lite. När 98:orna var fullare än oss så kände vi att det var dags för oss att dra oss hemåt. Så varför inte ta en promenad på 3 mil trots att bussen går? Jag vet inte, men Olivia fick sitt lilla äventyr. 
 
Har även hunnit med att fira mina fina studentvänner och släktingar på Fredriks mottagning och på hela Rodens slutskiva. Det var rätt fett trots att jag var nykter (är en hårt arbetande tjej nu förstår ni).
 
Min älskade vän har kommit hem ifrån USA och efter 302 dagar ifrån varandra så fick vi äntligen kramas igen och catcha up på riktigt. Så skönt att hon numera bara är ett telefonsamtal bort och inte 9 tidszoner ifrån mig. 
 
Finns rätt mycket mer att berätta men det tar vi någon annan gång! Om en vecka befinner jag mig i fina Göteborg igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0