12 mars

Var hemma ifrån skolan igår men fick idag ta mig samman i några timmar för att åka till skolan. Vi hade nämligen bokat in några modeller som jag och Andrea skulle fota idag så kunde inte riktigt vara hemma. Kan tyvärr inte visa några bilder då vi ska ha bilderna till vårt gymnasiearbete, kan dock visa några på mig och Andrea som vi tog mellan modellerna som lite tidsfördriv. Imorgon har vi också några personer inbokade så blir ingen vila då heller.. Jag får helt enkelt vila om 2 veckor då gymnasiearbetet är över! 
1) Jag får fula gröna fyrkanter i mina glasögon av softboxen, 2) Jag är ungefär lika sjuk som jag ser ut, 3) Vi är inte såhär glada egentligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0