13 mars

Idag blev det ännu en dag i studion, trots att jag vaknade upp inatt och mådde dåligt. Det var i alla fall kul när vi väl var där. Snart kan vi skicka iväg bilderna på print och sen är gymnasiearbetet nästan klart.
 
Har suttit hela eftermiddagen och försökt få ihop alla bilder till ett collage men det är ju typ omöjligt. Antingen så finns det inga mått som man kan gå efter (vilket vi behöver eftersom att de ska bli canvas) eller så var den alldeles för komplicerat, skäms också över att säga att jag är typ värdelös i photshop då jag endast redigerar mina bilder i CameraRaw, hehe.. I alla fall så har det ordnatt upp sig nu och snart får jag sova, imorgon går jag en kortis i skolan, sen ska jag till jobbet (helt sjukt att jag kan säga "jobbet") och hämta lite grejer och sedan ska jag hem till Malin på tjejmiddag. Får se hur mycket jag orkar men har hela helgen på mig att vila upp mig sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0