16 mars

Mådde inte bra alls under hela förra veckan men hade ju saker jag var tvungen att göra som jag gjorde och kände att det var helt okej att åka till Malin för tjejmiddag på fredagkvällen. Det var supertrevligt, sen spårade det men allting ordnade sig tillslut :) Åkte sedan och hämtade mina föräldrar som också hade varit borta på middag och jag kom hem runt 4. 
 
Vaknade sen på lördagen utan röst och har nu fått strikta order ifrån mamma att jag ska vara tyst och sängliggandes. Blir troligtvis hemma hela den här veckan och den enda som jag har planerat är att jag ska på en kompis studentskiva på onsdag om jag mår tillräckligt bra. 
Detta är typ den enda bilden som går att visa ifrån kvällen haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0