20 mars

ÄNTLIGEN så har jag skickat iväg gymnasiearbetet och det känns så bra. Detta har ju varit en milstolpe enda sen vi började i 3an och vi sa att när gymnasiearbetet är över så börjar skivorna och allt de roliga och sen tar vi studenten. Apropå skiva så var jag på min första igår, helt sjukt att vi ens kom iväg då det var snökaos hela kvällen men det var trevligt att träffa massa folk. Var dessutom nykter eftersom att jag skulle komma hem över huvud taget och det var faktiskt rätt skönt.
 
Den här veckan har varit som en enda stor rehabilitering eftersom att jag har varit sjuk i typ 1 och en halv vecka så var det välbehövligt då jag har kunnat vila upp mig och snart bli 100% frisk. Har dessutom varit schemabrytande dagar hela veckan så det har inte gjort så mycket att jag varit hemma istället för att gå till skolan 2 timmar per dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0