23 mars

Detta har varit en typical sunday, sov alledeles för länge, åt en lång frukost, skulle plugga men sköt upp det med att sova, kolla på Vampire Diaries (som jag förövrigt kollar om, för 3e gången. Kan inte hjälpa att jag är madly in love with Damon! ♥) Det blev också en promenad med mamma i solen och spakväll med nyrakade ben, nytvättat hår, noppade ögonbryn och The Bachelor. Nu har jag skjutit upp plugget in i det sista och det är tur att jag börjar 12 imorgon så att jag kan sätta mig nu och skriva en tenta som har deadline på onsdag. Så mycket skönare att plugga sent på kvällen/natten då det inte finns så mycket som kan störa. 
 
Denna vecka kommer att bjuda på en del spännande grejer och förhoppningsvis en fet utgång till helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0