7 mars

Precis när jag hade publicerat mitt förra inlägg, där det bland annat står att det inte händer något spännande i mitt liv, så ringde telefonen. Vet inte om jag berättade att jag var på arbetsintervju på sportlovet, i alla fall så har jag nu blivit erbjuden jobb vilket är jätteskönt. ÄNLIGEN vet jag vad jag ska göra när jag har tagit studenten, i och med det här så kommer jag med 100% säkerhet att inte plugga vidare direkt. Började storböla när jag berättade för mamma att jag hade fått jobbet, mest för att all ångest som har fått mig att ligga sömnlös om nätterna släppte helt men också för att det ska bli så jädra roligt! 
 
Imorgon så ska jag in till stan med Andrea och kolla på studentklänningar och annan shopping och sen ska jag möta upp världens bästa syssling. Kan ju inte bli annat än bra! ♥
Ser ut som att jag har 15 olika färger i mitt hår just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0