9 mars

Ååh herregud..! Gårdagen var såå himla bra! Började med att jag mötte upp Andrea i stan för shopping, mötte sedan upp Anton för lite catching-up och sen tog jag bussen in och mötte Malin i Rimbo där vi fixade biljetter för kvällen och handlade middag samt träffade trevliga människor. Vi åkte hem till mig, fixade oss (himla bra att ha en kompis som är frisör), förade, kollade på melodifestivalen och åt middag. Sen kom Jocke och hämtade oss och vi mötte upp massa folk inne på krogen i Norrtälje. Kvällen var JÄVLIGT rolig och när vi kom hem så somnade vi runt fyra. 
 
Vaknade i morse och fixade frukost, sen drog Malin och jag gick och la mig igen och lämnade sängen vid 15 och började städa (haha hade typ inte städat rummet på 2 veckor, såg ut som KAOS). Nu sitter jag och äter upp typ halva Pringlesröret och får ångest över allt som måste fixas den här veckan. Så. Mycket. Skolarbete. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mallaaaan

Haha bilden.... Noot okeeey !
Måste göras om snart stumpan !!

2014-03-09 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0