23 maj

Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ena sekunden är jag supertaggad och bara längtar ihjäl mig till den 2:a juni och andra sekunden får jag världens superångest och vill inte alls ta studenten. Vi är i alla fall förbi deadline-dagen och jag har officiellt lämnat in mitt sista arbete sen jag började i skolan för 12 år sen. Heeeelt sjukt. Detta firades i alla fall på Tegel med en större del av klassen, för min del avslutades detta med trevligt sällskap i Norrtälje På G's uteservering innan jag var tvungen att ta sista bussen hem. 
 
När jag kom hem igår såg jag att jag hade bränt mina axlar och får konstatera att säsongen där Elin får leta skugga 24/7 har inletts (Tack pappa för mina ginger-gener :)))))) 
 
Ikväll ska jag dricka cider med fina vänner och dansa tills fötterna värker.
 
Min klass är ju rätt bra att ha ibland♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0