27 maj

Idag gick jag min sista officiella dag på TEG. Har endast en fotografering och en lunch i stan kvar av min gymnasietid och på måndag står vi på trappan med våra mössor i handen och hela framtiden framför oss. Dagen kunde inte ha vart bätte. Vi fick träffa vår underbara handledare (och hennes sjukt söta son på 4-5 månader), vi fick tillbaka brev som vi skrev till oss själva första dagen i ettan, tog en trip down memory lane och klädde ut oss till turkar på temadagen och vann dessutom hela skiten. Inte nog med det så är våra lakan till flaket helt klara och de är såååå fina och dagen avslutades med middag på Vapiano med en liten skara i klassen. 
 
Nu ska jag ta vara på mina sista dagar som TEGare, vi hörs när jag har tid igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0