6 maj

Det är inte meningen att jag ska gå ut och ha kul. Har senaste 2 månaderna varit sjuk ca 4 gånger och alla gånger har varit 1-2 dagar efter en utgång. Detta suger nått så fruktansvärt så nu ligger jag dödssjuk igen i soffan (okej, jag överdriver lite, men hade faktiskt 39 graders feber i söndags) Var i alla fall och shoppade med mamma i lördags innan allt slog till och fick med mig ett par svarta jeans hem och ett linne. Subwaymackan jag åt under shoppingturen är ca den sista normala måltiden jag ätit sedan dess. Födan senaste dagarna har bestått av: nachochips med cheddardip, brieost, Gorbys och en jävla massa glass. 
 
Mår ca lika dåligt som det ser ut (note to self: tvätta håret snarast) nu ska jag återgå till att kolla på Vampire Diaries. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0