18 september

Jag vet att ni är några stycken som klickar er in här varje dag i hopp om att det ska stå någonting nytt och jag är ledsen att jag har vart heeelt omotiverad till att skriva någonting. Sanningen är att jag har inte rört min kamera sen den dagen jag tog studenten, den har bokstavligt talat stått och samlat damm på hyllan och jag hade lite dåligt samvete när jag tog fram den idag så det blev några bilder. Jag antar att mitt i all hets med studenten, begravningen, jobbet, samt träffa och lära känna så många nya människor så försvann motivationen och framförallt tiden. Just nu är jag bara en förvirrad liten tjej som försöker hitta sin plats i världen och försöker ta reda på vad i helvete man ska göra med sitt liv.
 
Behöver miljöombyte, resa, se och uppleva.
 
Tills vi hörs nästa gång kan ni ju ta och lyssna på The Scripts nya album "No sound without silence" som har gått på repeat hos mig den senaste veckan. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0